Herbalife gwarantuje jakość każdego produktu, który nosi nazwę Herbalife oraz zaświadcza, że produkty wyprodukowane dla Herbalife spełniają najbardziej rygorystyczne normy świeżości i czystości. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci będą zadowoleni z naszych produktów pod każdym względem. Jednak jeśli z jakiegokolwiek powodu Klient nie jest w pełni zadowolony z produktu Herbalife zakupionego od Partnera Herbalife, może zażądać zwrotu pieniędzy od tego Partnera Herbalife w ciągu trzydziestu dni od daty otrzymania produktu.
Klient powinien zwrócić produkt lub jego niewykorzystaną część bądź puste opakowanie Partnerowi Herbalife, od którego go kupił wraz z kopią dowodu sprzedaży/kopią Formularza Zamówienia Detalicznego. Partner Herbalife musi w zamian zaoferować Klientowi możliwość zamiany na inny produkt Herbalife lub zwrócić mu całą kwotę, jaką ten zapłacił.